petak, 27.02.2009.

Marina Perazić

Jos prije tri dana nastupio je mir.
Izašla sam,doduše prisilno iz sigurnog zagrljaja moje voljene osobe.Došao je da me potraži u još jednoj mojoj avanturici.Navikao je.To sam ja!Valjda me zato i voli!?!A i da nije nastupio taj blaženi pomalo neostvareni mir,ne bih „Ga“ se stigla ni sjetiti,dok sam mahnito obavljala sve ono što nisam bila u stanju proteklih više od mjesec dana isčekivanja.Do tada vrebao je iz prikrajka kao neki mali nervozni pes,spreman da me napadne ne znajuči sto se od mene očekuje.I napao me!

Onoga dana kada sam snimila potrebni promiđbeni materijal,postala sam u potpunosti svjesna da idem na Farmu.Tako je nedavno promijenio oblik i prevladao me kao neki plimni val.
Naj gore mi je bilo kad mi je ispunio pluća,poznavala sam taj osjecaj od ranije i znala sam da samo djeluje da će me ugušiti.
Bila sam na pragu da doživim klasičan napad panike.Ovoga puta znalački sam ga iskontrolirala i pustila ga da izađe kroz grlo na usta.
Sa strahom se treba suočiti.Pa čega me ustvari strah?!Promijene?!Uvijek su mi prijale.
Strah od neizvjesnosti,strah od nepoznatog.Ne nije me strah priznati ga pred svima.
Pa samo luđaci se neboje,Novine.Toliko sam to puta čula.
Ma što ja znam o selu?!

I moja „nona“,tatina mama ,koja me čuvala kad sam bila mala a umrla je usvojoj 93g.
neposredno pored nekih 14 god. Neposredno po rođenju moje mlađe kčerkice,e i ona je već rođena u Splitu,u samoj zgradi lučke kapetanije na nepoznatoj Rivi „ever“.A mamina je obitelj sa Sušaka,tačnije sa Trsata grada s kojeg puca najljepši pogled na Fiume i na kvarner,a i tu Učku koja nam svaki dan prerano krade sunce za uzvrat nam prižajući najljepše zalaske purpurnih tonova.
Ma chill Marina!!
Sve će me to čekati baš kao i onda kada sam otišla u „Veliku Jabuku“ savladala je u hodu ostavši 9 punih godina i vratila se sa moja dva
„plava anđela“ To su vec velike cure(aha?!) .Znaju one što im je činiti a i moj tata je tu da pripomogne.Ovo je uostalom njihova ideja.Dosta im je da ih mama samo dočekuje s istina ukusnim ručkovima koje je na brzinu pripremila kako bi nastavila sa izučavanjem „Soul worka“ ili se vratila računalu svojim prevodima sa eng.nekih knjiga iz psihologije koje možda neče nači svog izdavača.
Znaju one da ja mogu mnogo više.Moram nazad među ljude.
Poželjno je upotpuniti sa još jednim novim iskustvom sa života na Farmi.............pa šta god to značilo.

„Velika Cura“ ide hrabro u nova iskušenja.

Marina

27.02.2009. u 18:27 • 36 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ostali linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

novatv.hr

Forum.hr
Monitor.hr