petak, 27.02.2009.

Marija Štrajh

...........ekipa je ok.Osim što je muški dio populacije neizmijerno gladan i stalno spominju klanje.Kao zajebanciju ili ne.........pitam se zar je to jedino ono što nas vodi?
Glad?!

O pobijedi nerazmišljam,samo o ljudima koji me uvijek iznova fasciniraju....

Već znaju svašta o meni,a najnovije da se kužim u tarot i čiščenje čakri...
Nije da sam to htijela eksponirati,ali sad,što je tu je....bar imam što ponuditi,haha!
Meso svima poklanjam!!!

Više se ni zime nepribojavam jer sam se pobrinula...
Mislim da bi moglo biti jako zanimljivo...Antiša se naljepio na mene pijan plot...

Poslije svega i ponude da bi sve dukate dala na sajmu da nebudu gladni mesa...sretna sam!
Jer izgleda klanja neće biti!! Jupi

Dečki su super jer če nam napraviti paravan za intimne stvari....mojoj sreći nema kraja za sad!

Marija Štrajh

27.02.2009. u 18:28 • 56 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ostali linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

novatv.hr

Forum.hr
Monitor.hr