petak, 27.02.2009.

Ivana Paris

Konačno sam našla 5 minuta vremena u ovom današnjem danu iznenađenja i druženja.Umorna , ali sretna sjedim u svojoj sobi razmišljajući o ovoj avanturi u koju se upuštam.Iskreno jako sam ugodno iznenađena svojim kolegama-farmerima sa kojima sam danas provela dan,upoznavajuči se i razglabajući o raznim temama vezanim za naš boravak na farmi.
Malo me je strah priznajem...............ipak je to 13 –tero skroz nepoznatih ljudi sa kojima ću provoditi nadolazećih 90 dana(nadajmo se)....

Zadovoljna sam općenito sa sobom i smatram da se u bilo kojoj životnoj situaciji mogu snaći i tako se nadam da će i ova avantura proći u najboljem redu..........

Motiv zbog kojeg sam prihvatila odlazak na farmu je skroz avanturističke prirode........
U životu sam uvijek htijela učiti i iskusiti nove i nepoznate stvari i zato evo mene na Farmi.

Pobijeda kao takva nije moj jedini ilj,ali smatram da imam itekako šanse približiti se samom kraju showa.
Kuhanje obožavam,volim životinje i rad sa njima,tako da stvarno nema prepreka za moju pobijedu(hahahaha).
Možda je čak moj najveći razlog dolaska na Farmu,želja da me ljudi upoznaju u drugom svijetu................glrdaju drugim očima.iako je titula miss za mene značajna i puno mi je donijela dobrih stvari u životu,smatram da su konotacije o izborima ljepote dosta površne i uglavnom usmijerene na vanjski izgled,a ja kao osoba imam još puno kvaliteta i vrlina o kojima samo nekolicina mojih prijatelja nešto zna.zato je ovo idealna prilika da ljudima pokažem da se iza vanjskog izgleda skriva sposobna optimistična i jaka žena.

Boravkom na Farmiotkrit ću mnoge nove stvari naičiti stare zanate ,upoznati sebe u drugom svjetlu,suočiti se sa raznim neugodnim situacijama,.....a vama dragi prijatelji,nadam se,nadam se da ču priuštiti dobru zabavu i puno smijeha i veselih trenutaka.........

(P.S.=bijeg od purana i purica bit će zasigurno jako zanimljiv......ha ha)

Voli Vas Ivana

Ivana Paris

27.02.2009. u 18:39 • 65 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ostali linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

novatv.hr

Forum.hr
Monitor.hr