petak, 27.02.2009.

Renato Đošić - Renman

Misli mi zaokuplja jedna riječ.Kreativnost.
Povlači sa sobom niz objašnjenja i potencialno iskoristivih ideja.
Za tipa kao ja ova riječ je jedna u nizu savršenih,“a tamo kamo idemo je As u rukavu“.

Kao da sve ide meni u službu.
Štošta sam shvatio i poimanje Farme proširio nakon netom završenog sastanka s produkcijskim filmom.zaista ,kažem ti...tko ima uši neka sluša.
Ovo če biti genijalno.Pravo mijesto za mene.
Kao košarkaško igralište za dražena.

....Dal me brine strah?Ne!
Nema zašto,i nema čega.

Oni koji neznaju ,znaju da ću dat sve od sebe za kolektiv,i još extra za pobijedu,pa makar se vukao po podu od iznemoglosti na kraju, jer tada nastupa onaj pravi mir....
.....SLATKI UMOR ispunjenog zadatka.

Veseli me selo, miris šume ,polja i miris dima peči grijanje na drva.
Budi iskon u meni i vrača zatomljeni gen intuicije i života na površinu.

Ren.

27.02.2009. u 18:33 • 34 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ostali linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

novatv.hr

Forum.hr
Monitor.hr