petak, 27.02.2009.

Dino Bubičić

...........ovo mi je trebalo.....nakon svih natpisa o meni.

Bubi se odlučio maknuti iz grada.A definitivno najbolje mijesto u ovom trenutku je negdije van civilizacije,bez mobitela,medija i ostale tehničke robe- a di drugdije nego na FARMU!!!

Dok vam ovo pišem misli mi lete po svuda,dali če mi nedostajati vanjski život ili me više muči kako če biti unutra-odgovor neznam ni ja...........
Ali znam da jedva čekam da počne....muči me ovo isčekivanje,nekakva turbolencija u trbuhu,ali i to je dobro.
Prije izbora sam imao isti osiječaj J Između ostalog nisam dugo bio u blatu,cijepao drva,lovio kokoši a i bio na dijeti - uuuuuuuuu....koja će me nahraniti da mi je samo znati?

Nemogu vam reči kada ču vas opet vidjeti ali ročkas sam odlučio proslaviti na farmi
- pa si vi mislite.

P.S.

Bude li mi diček slabiji nego rukometašima neču ni izlaziti nego ču sa svojih 500 000 kn u prvu lokalnu birtiju...................

Tako da vam je naduši moji namiliji.....(a posebno se to odnosi na tebe mali smoto)..........

27.02.2009. u 18:38 • 104 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ostali linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

novatv.hr

Forum.hr
Monitor.hr